idenTT Verification System

umożliwia automatyczną weryfikację dokumentu tożsamości. Sprawdza jego poprawność, integralność oraz oryginalność.  Znacząco przyspiesza proces obsługi klienta, jednocześnie zwiększając poziom wiarygodności uwierzytelnienia klienta i pozwala zapobiegać wyłudzeniom. Cały proces weryfikacji jest dokonywany w przeciągu kilkunastu sekund, a wynik jest dostępny natychmiast.

Jeden system - wiele możliwości

W zależności od potrzeb dane do systemu mogą być dostarczane przy pomocy różnych nośników. Opcja stacjonarna zakłada korzystanie ze skanera (dedykowanego lub zwykłej kopiarki). Dla osób pracujących w terenie polecamy aplikację mobilną. Dla firm oferujących swoje usługi w Internecie polecamy także wersję działająca w trybie online.

Wybrane funkcjonalności rozwiązania

Odczyt danych

Zaawansowany system OCR pozwala na odczytanie danych umieszczonych na dokumencie. Automatycznie odczytane dane mogą zostać użyte do obsługi klienta, co pozwala na uniknięcie konieczności ręcznego wprowadzania informacji do systemów.

Z

Integralność i poprawność danych

System w sposób automatyczny sprawdza integralność danych na przestrzeni całego dokumentu, porównując poszczególne pola. Dodatkowo weryfikowana jest poprawność kodu MRZ oraz pozostałych informacji odczytanych z dokumentu.

Panel klienta

W ramach systemu dostępny jest panel klienta, gdzie administrator instytucji może przeglądać szczegóły procesów weryfikacji i gromadzenia danych klientów. Dostępna jest informacja o poszczególnych krokach weryfikacji, możliwość przeglądania zdjęć dokumentów oraz uzyskanych danych odczytanych z dokumentów.

Pełne bezpieczeństwo danych

System zapewnia pełne bezpieczeństwo danych klientów na każdym etapie działania. Może być instalowany wewnątrz instytucji.

System dostosowany do Twoich potrzeb

Podczas wdrożenia narzędzia oferujemy możliwość dostosowania do bieżących wymagań klienta, integracji z już funkcjonującymi narzędziami oraz implementacji dodatkowych funkcjonalności.

Pakiet dodatkowych funkcjonalności

System zawiera wiele dodatkowych funkcjonalności, niektóre z nich to: możliwość archiwizacji wyników weryfikacji, integracja z bazami zgubionych i skradzionych dokumentów, korzystanie z wewnętrznej czarnej listy dokumentów, wsparcie wykwalifikowanego zespołu ekspertów.

Masz pytania? Zachęcamy do kontaktu

3 + 2 =